Energie


Elk project maakt nieuwe energie los. Het is altijd de tweeslag: analytisch en strategisch moet het 100% kloppen, uitnodigend en verrassend wil je overkomen. Alleen met echte interesse in de ander kun je een brug slaan. Samen optrekken helpt, dat zet de zaak echt in beweging.

Dit zeggen opdrachtgevers over 2 in beweging

Sociaal Fonds Particuliere Beveiliging:
Professioneel. Bevlogen. Betrokken.’

Dudok Wonen:
‘Nog nooit eerder was er zoveel emotie bij ons op kantoor.’

Bekijk de campagne waardoor mensen met slaapzakken voor de deur lagen 

OnderhoudNL:
‘Heel veel mensen in beweging gekregen.’

Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen:
‘Al jaren mijn favoriete bureau.’

Ontdek hoe je een campagne direct relevant maakt

Arboplusconvenant Recreatie:
‘Erg tevreden over de kwaliteit van het ingehuurde communicatiebureau.’

Productschappen Vee, Vlees en Eieren:
‘Scherper dan het gemiddelde bureau.’

Gemeente Utrecht:
‘Strategie, uitwerking en uitvoering. Allemaal even goed verzorgd.’

Hoe krijg je de juiste mensen op de been? 

Dr. Oetker:
‘Sterke eigenschappen voor succesvolle campagnes.’

Lees over de combinatie van activatie, merkbeleving en fondsenwerving

Katholieke Scholenstichting Utrecht:
‘Echte interactie.’

Zo kijken wij naar het vak: communicatie is overal en van iedereen. Er is een wereld van meningen en sentimenten die permanent binnen handbereik is. Het vak is uitdagender dan ooit. Oude zekerheden bestaan niet meer. Bovenop je markt zitten is uitdagend omdat er om je heen zoveel gebeurt. Nieuwe verhoudingen vragen om een nieuwe toon en een persoonlijke benadering. Op zijn minst gaat het om connectie, content en contact. Het verhaal beter vertellen is niet genoeg. Communicatie wil iets toevoegen: de beleving versterken en de ervaring verdiepen. Zo bouw je relaties op met betekenis en rendement.

Elke uitdaging begint met de inhoud, dat is ons adagium. We geloven ook heel erg in synergie. De naam 2 in beweging staat in de eerste plaats voor de gezamenlijke beweging van opdrachtgever en bureau. Wij staan dichtbij de klant, zijn of haar succes is ons succes. Ons mooiste cases vinden daar hun oorsprong.

Zij wordt gedreven door samen
Martin over Nicolette: ‘Ik ken maar weinig mensen die zo kritisch op kwaliteit zijn als Nicolette. Zij is de door de wol geverfde communicatieregisseur die pas tevreden is als elk detail klopt. Gek op samenwerken, gaat voor een klinkend eindresultaat. Als netwerker die graag deelt, weet ze mensen te (ver)binden. Ze schakelt met iedereen heel soepel en houdt de vaart erin.’

Als hij begint te ijsberen, weet ik wel waar het op uitdraait
Nicolette over Martin: ‘Het moet vonken en vlammen. Van koude egocommunicatie is Martin niet gediend. Duwen werkt niet, delen en ervaren des te meer. Daarom richt hij zijn pijlen op emotie en intuïtie. Als hij met grote passen door het kantoor stapt, is de fase van rusteloosheid ingetreden. Hij rust niet voordat hij weet wat mensen drijft.’

Communicatie is strikt persoonlijk. Elk contact is belangrijk, een luisterend oor helpt enorm. Ons werk is inhoudelijk. Als het ergens over gaat, kun je de connectie leggen. Aandacht vragen wordt pas lonend als je daarna op warme belangstelling mag rekenen. Daar bouw je relaties mee op.

‘De leerling blinkt uit’. 600 leerkrachten 1 strategisch beleidsplan.

Facebook-groep

Ons samenwerkingsmodel
Wij overdrijven onze rol niet: veel opdrachtgevers regisseren en voeren steeds meer zelf uit – met succes. Dat stelt nieuwe eisen aan het bureau dat lenig en creatief is en soms tegengas moet (willen) geven. Domein, thema, concept en content met wederkerigheid als uitgangspunt. Slijpsteen zijn voor strategie, elkaars expertise benutten. En dan meters maken. Bovenop het proces zitten, nieuwe impulsen geven, bijsturen, teamwork. Daar worden wij enthousiast van. Dat werkt aanstekelijk en leidt tot resultaten.

Koud wordt warm: Iedereen houdt van metaal

Campagne VNMI

 

Follow 2 in beweging’s board kijk die 2 on Pinterest.

Hart voor
Lid van