Project

Arbomarketing: Keep it cool


Dit arboplusconvenant kent een grote diversiteit aan doelgroepen, van CenterParcs en het subtropisch zwembad tot de kleine familiecamping in de Achterhoek.

Van de oproepkracht tot de baliemedewerker, van groenmedewerker tot zwembadinstructeur. Onze campagnestrategie staat voor een gedifferentieerde benadering, 1:1 afspraken met de grote partijen, aandacht voor de verschillende functiegroepen en rekening houdend met seizoensdrukte. Ook de communicatiemiddelen en -activiteiten zijn daarop afgestemd. De campagne is herkenbaar aan de prettige toon en de themacampagnes. De kapstok is een eigentijds concept: Keep it cool! Geen papierwinkel, maar praktische hulpmiddelen voor op het werk. Van toolkits tot de dvd ‘Mijn eerste keer’. Van free cards tot een coole beursstand. Van digitale tools tot bedrijfsbezoeken.

“De communicatieactiviteiten zijn gericht op benoemde doelgroepen, thema’s en externe (pers)contacten. Daarbij is ook de toon gerealiseerd die het communicatieplan omschrijft als laagdrempelig, praktisch en visueel. De BBC is erg tevreden over de kwaliteit van het ingehuurde communicatiebureau.”
Evaluatierapport Research voor Beleid

Het Arboplusconvenant is een initiatief van RECRON, FNV Recreatie, ABVAKABO FNV, CNV Recreatie en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Hart voor
Lid van