Project

Ons talent laat je niet los


ORMIT, specialist in traineeships, heeft een enorme aantrekkingskracht op jong talent en op de top van bedrijfsleven en overheid. De formule is ijzersterk en de resultaten zijn navenant. ORMIT wil haar merkstrategie aanscherpen om zich krachtiger te profileren.

Met de nieuwe contentstrategie maken we samen met ORMIT een aantal nieuwe keuzes: we willen op drie niveaus acteren (hygiene – hub – hero), de meerwaarde van jong talent manifest maken en de autoriteitspositie markeren. De aanpak is geënt op het overkoepelende concept Ons talent laat je niet los.

Randvoorwaarde is de marketingplus van de nieuwe aanpak, de uitingen moeten nieuwe ingangen creëren voor het sales-team.

ORMIT realiseert impact met het Dynamische Carrièreverloop van, videopitches en persoonlijke content van nieuw talent, De Match van trainees en hun manager en prikkelend, actueel trendonderzoek onder trainees en alumni en blogs.

De nieuwe toon is gezet, de response maakt enthousiast en vraagt om meer. Als Simon Sinek, bijvoorbeeld, zich kritisch uitlaat over millennials, vraagt dat om een reactie van de trainees van ORMIT:

 

Meer campagnes

Hart voor
Lid van