Project

Vakliteratuur: Communicatie is een vak


Betteke van Ruler weet als geen ander dat het vakgebied voortdurend in beweging is. Nicolette is een van de 60 specialisten die worden geportretteerd in de uitgave Communicatie is een vak. Het aardige is dat die specialisten ook elkaars specialisme weer overlappen. In een hokje plaatsen werkt ook in onze professionele omgeving niet ;-)!

Nicolette vertelt in het boek over ons werkterrein:
Een campagne verenigt een complexe vraag met een stevige ambitie. Dat betekent dat je sterk moet zijn in analyse en het doorgronden van ingewikkelde vraagstukken. Of het nu gaat om een nieuw loon- en functiegebouw, renovatie en verkoop woningen, het imago van een beroepsgroep, het overstappen naar nieuwe methoden van betalingsverkeer.

Zonder interesse in wat mensen beweegt lukt dat niet.
IMG_3667

Bij campagnes draait het om aandacht – connectie – actie(s). Je moet dus weten waar je het over hebt. Pas dan kun je de connectie leggen, relaties opbouwen en mensen in beweging brengen. Dat maakt het werk zo leuk. Elke dag weer.

Meer campagnes

Hart voor
Lid van