Project

Activatie en merkbeleving: Kinderen aan de bak voor SOS Kinderdorpen


Kinderen staan te springen. Ovens komen op temperatuur. Alles wordt klaargemaakt voor het versieren en verkopen van de zelfgebakken cupcakes. Het is Aan de Bakdag.

Aan het enthousiasme van BSO’s merk je direct dat de samenwerking tussen SOS Kinderdorpen en Dr. Oetker klopt. Familie is ons beste recept, zeggen beiden eendrachtig. Het initiatief Aan de Bakdag vloeit hieruit voort. Eerst als pilot in Noord-Holland met 103 deelnemende BSO’s (2015), inmiddels uitgerold in heel Nederland (500+ BSO’s).

In de herfstvakantie gaan kinderen op BSO’s aan de bak voor SOS kinderen die er alleen voor staan. Op aandebakdag.nl maken we ze snel wegwijs, vertellen we meer over SOS kinderen en geven tips voor een optimale voorbereiding. Dr. Oetker ondersteunt de actie van harte en stelt bakpakketten ter beschikking. Het resultaat: hartverwarmende reacties, dolenthousiaste kinderen en bijzondere aandacht voor SOS kinderen. Plus uitgebreide verslagen in de media en een heel mooie opbrengst op de koop toe.

“Door de aanpak van 2 in beweging konden we direct inspelen op de behoeften van de BSO’s. Het bureau brengt veel eigen initiatieven in, is een echte sparring partner en altijd goed bereikbaar. Waardevolle eigenschappen voor een fijne samenwerking.”
Marlies Barre-Wabeke, Brand Manager Dr. Oetker Baking

Partnerships die naadloos passen. Het is heel krachtig om initiatieven op touw te zetten met een partner. Vooral als die uit een compleet andere branche of tak van sport komt.

“Ontdek de impact van deze case en de sprekende resultaten. Wij zorgen voor de cupcakes!”
Nicolette Biessels, 2 in beweging

Maak een afspraak

 

Meer campagnes

Hart voor
Lid van